راهنمای خرید |
|
نحوه خرید از فروشگاه امنیت کالا 1. روش سفارش پس از انتخاب محصول مورد نظر به یکی از این 3 روش فوق، سفارش از امنیت کالا با 3 روش کلی انجام پذیر است:
1. خرید حضوری(با هماهنگی): در کلیه ساعت کاری فروشگاه که از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه و 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در روزهای پنجشنبه می باشد میتوان با هماهنگی قبلی به صورت حضوری به دفتر مراجعه و تمامی اجناس موجود در انبار را به صورت حضوری خریداری کرد 2. خرید تلفنی: با توجه به ساعات اداری که از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه و 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در روزهای پنجشنبه می باشد می توان با کارشناس فروش با شماره 91002778-071 تماس حاصل نموده پس از هماهنگی قیمت و موجودی کالاها پس از واریز وجه به صورت آنلاین یا واریز بانکی، آدرس و مشخصات شما توسط کارشناسان بخش فروش دریافت شده و پس از هماهنگی بمنظور طریقه ارسال، کالا به آدرس شما با پست تیپاکس یا پست رایگان ارسال می گردد 3. خرید از فروشگاه آنلاین AmniatKala.IRخرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین امنیت کالا در 24 ساعت روز و 7 روز هفته مقدور و میسر بوده و پس از ارسال سفارش،درخواست شما توسط کارشناسان مورد بررسی و ارسال به آدرس شما قرار میگیرد. در زیر به بررسی و راهنمایی بیشتر پیرو خرید آنلاین میپردازیم. راهنمای روش خرید اینترنتی: خرید اینترنتی در 5 بخش کلی خلاصه می شود
در پایان پس از تایید سفارش و گرفتن کد رهگیری فاکتور کالاهای خریداری شده برای شما ایمیل و SMS خواهد شد در صورتی که محصول مورد نظر شما در سایت قرار ندارد شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست خود را با آنها در میان بگذارید تا در اولین فرصت محصول مورد نظر شما در اختیارتان قرار گیرد. 2. پرداخت وجه کالا
3. ارسال سفارشات ارسال سفارشات در تهران و شیراز از طریق پیک در همان روز صورت می گیرد. سفارشات مشتریان دیگر شهر یا شهرستان ها از طریق پست پیشتاز جمهوری اسلامی ایران ، شرکت تیپاکس ، شرکت چاپار ، باربری ترمینال و یا به صورت ارسال رایگان(پست سفارشی) قابل ارسال میباشد. میانگین مدت زمان تحویل کالا در شهرستان 15 ساعت تا 3روز می باشد. مشتریان دیگر شهرستان ها می توانند با دریافت کد پیگیری سفارش، محصول خود را از هر یک از واسطه های حمل پیگیری نمایند. جهت مشاهده شهرهایی که، در حال حاضر دارای دفتر تیپاکس هستند، اینجا کلیک کنید.
4. گارانتی محصولات چنانچه کالای خریداری شده دچار مشکل باشد و یا مدتی بعد از خرید مشکلی برای محصول پیش بیاید، شما می توانید از طریق شرایط نوشته شده در کارت گارانتی محصول از خدمات پس فروش مربوطه بهره مند گردید. 5. 24ساعت حق تست فنی! چنانچه کالای ارسال شده دارای ایراد فنی بود، تا 24ساعت پس از دریافت کالا اگر کالا دارای ایرادات فنی ذکر شده در لیست حق تست باشد، میتوانید کالای خود را مرجوع نموده تا با هزینه ارسال خود کالا را تعویض و مجدد ارسال نماییم. توجه داشته باشید که اکثر کالاهای این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از شرکت سازنده میباشند خواهشمند است در صورت داشتن هر گونه مشکل و یا سوال از طریق بخش “تماس با ما” با ما تماس حاصل نمایید |
لطفا قبل از ثبت سفارش ، جهت هماهنگی موجودی کالا با بخش فروش تماس بفرمایید رد کردن